فرمانده انتظامی استان خوزستان، با اعلام توقیف یک دستگاه کامیون از کشف محموله البسه قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی " و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران ایست وبازرسی "پل زال اندیمشک" با کنترل خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو کامیون بنز حامل بار قاچاق در محور "اندیمشک – خرم آباد" شدند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در بازرسی از بار این خودرو 44 گونی بزرگ البسه و یک هزار و 440 عدد کیف بزرگ چرم زنانه فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر 4 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تاکید کرد: در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.