فرمانده انتظامی استان‌خوزستان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال در محورهای مواصلاتی شهرستان آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در گیت محور "آبادان- اهواز" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که بدون مسافر در حال تردد بود، مظنون شده و وفق مقررات خودروی مذکور را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از اتوبوس توقیفی 600 کارتن حامل انواع وسایل مختلف ار قبیل تلویزیون، توپ فوتبال، نوشیدنی های انرژی زا و رانی، صابون، زیتون، بیسکویت و کمپوت آناناس که همگی ساخت و تولید کشورهای خارجی و بدون مجوز گمرکی بودند، کشف کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را سه میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق کشف شده تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" خاطرنشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، از اینرو تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.