سرهنگ جعفر کردلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار کالای قاچاق که فاقد مدارک گمرکی و به صورت خارج از شبکه توزیع حمل می شد در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار و توسط پلیس مبارزه با قاچاق شهرستان ایجرود کشف شد.
وی ارزش ریالی این میزان کالا قاچاق را قریب یک میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: روز گذشته /14 آذر/ در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالای شهرستان ایجرود در این مسیر ارتباطی به این اتوبوس مسافربری مشکوک شده و دستور توقف دادند.
وی با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری ازسوی پلیس مبارزه با قاچاق کالای شهرستان ایجرود به خاطر حمل قاچاق کالا متوقف شد افزود: در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: قاچاق کالا مغایر با سیاستهای اقتصاد مقاومتی است و سلامت جامعه و اقتصاد داخل را مورد هدف قرار می دهد و مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس استان با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان با جدیت هرچه تمام ادامه دارد.
کردلو افزود: مبارزه قاطع با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان درخواست می شود از خرید کالاهای قاچاق خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک را نیز از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم انجام گیرد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.