به گزارش عصر سه شنبه ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با زائران راهیان نور با تبریک ولادت امام علی (ع) و روز پدر اظهار داشت: همانطور که فروردین، اردیبهشت و خرداد بهار طبیعت محسوب می‌شود، رجب، شعبان و رمضان نیز بهار معنویت است و ‌باید از این ایام به خوبی بهره ببریم.
وی با بیان اینکه سفر راهیان نور سفر با برکت و معنوی است،تصریح کرد: باید از فرصت راهیان نور استفاده کنیم تا فرهنگ ایثار و فداکاری شهدا بیش از پیش در جامعه تبیین و ترویج شود.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه شهدای ما شهادت را انتخاب کردند و ذلت را نپذیرفتند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی بر خلاف راه و فرهنگ شهدا که عزت بخش بود، دنبال ذلت‌پذیری هستند و باید در راهیان نور مسیر عزت و ذلت را نشان دهیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه طبق نص صریح قرآن کریم همه عزت‌ها نزد خداوند است، خاطرنشان کرد: شهدا با تاسی از فرهنگ انبیاء (ع) و ائمه اطهار (ع)، فرهنگ مقاومت، ایستادگی در مقابل ظلم را به ما آموختند.
وی همچنین گفت: فرهنگ مهربانی، دوستی و صمیمیت در بین رزمندگان در حالی که در جبهه جنگ حضور داشتند، بسیار برجسته بود و این مهم را باید در بین خود ترویج دهیم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.