شهردار قزوین گفت: نگاه مجموعه مدیریت این شهر پیاده محوری است و در همین راستا نخستین پیاده راه قزوین تا قبل از نوروز 98 افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی صفری روز دوشنبه در نشست خبری ستاد خدمات سفر نوروزی استان، تصریح کرد: فعالیت جدی شهرداری قزوین برای استقبال از بهار 15 بهمن ماه امسال با تشکیل کارگروه‌های مختلف در مجموعه مدیریتی شهر آغاز شد.

وی ادامه داد: حضور در نمایشگاه گردشگری تهران و معرفی این شهر با شعار 'قزوین پاکیزه و شاداب، مقصد گردشگری' مورد توجه و استقبال بازدیدکنندگان بی شماری قرار گرفت.

این مدیر شهری با اشاره به برگزاری جشنوارهای مختلف به همراه پنج جشنواره عیدانه، تاکید کرد: امسال نیز در حوزه حمل و نقل رایگان، اتوبوس های گردشگری برای مسافران تامین شده و عملیات عمرانی از جمله لگه گیری و روکش آسفالت و رنگ آمیزی معابر و بوستان ها به پایان رسیده است.

صفری یادآور شد: در حوزه فضای سبز نیز تلاش شده تا ضمن زیباسازی خیابان ها و اماکن دیدنی و اقامتی، شهری شاداب، با نشاط و پاکیزه را به میهمانان نوروزی معرفی کنیم.

صفری با اشاره به اجرای طرح‌های ترافیکی برای روانسازی تردد خودروها در شهر قزوین، افزود:در این راستا خط شمالی تقاطع غیر هم سطح امام رضا (ع) به بهره برداری رسید و تا اواخر هفته جاری خط جنوبی این تقاطع نیز زیر بار ترافیک خواهد رفت.

شهردار قزوین اضافه کرد: یکی از کارهای مهم انجام شده، بهره مندی نواحی کم برخوردار و منفصل شهری از برنامه های شاد و تفریحی نوروزی است و در این راستا تمامی نواحی مورد نظر در دستور کار اجرایی برنامه ها و جشنواره های نوروزی قرار گرفته اند.

وی در ادامه به همکاری و همراهی این مجموعه با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه ها و اهداف در نظر گرفته شده تنها در راستای رسیدن به هدف مشترک، یعنی معرفی این منطقه از کشور به عنوان یک استان گردشگری است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.