به گزارش ایرنا، علی صفری روز دوشنبه در نشست خبری ستاد خدمات سفر نوروزی استان، تصریح کرد: فعالیت جدی شهرداری قزوین برای استقبال از بهار 15 بهمن ماه امسال با تشکیل کارگروه های مختلف در مجموعه مدیریتی شهر آغاز شد.
وی ادامه داد: حضور در نمایشگاه گردشگری تهران و معرفی این شهر با شعار 'قزوین پاکیزه و شاداب، مقصد گردشگری' مورد توجه و استقبال بازدیدکنندگان بی شماری قرار گرفت.
این مدیر شهری با اشاره به برگزاری جشنوارهای مختلف به همراه پنج جشنواره عیدانه، تاکید کرد: امسال نیز در حوزه حمل و نقل رایگان، اتوبوس های گردشگری برای مسافران تامین شده و عملیات عمرانی از جمله لگه گیری و روکش آسفالت و رنگ آمیزی معابر و بوستان ها به پایان رسیده است.
صفری یادآور شد: در حوزه فضای سبز نیز تلاش شده تا ضمن زیباسازی خیابان ها و اماکن دیدنی و اقامتی، شهری شاداب، با نشاط و پاکیزه را به میهمانان نوروزی معرفی کنیم.
صفری با اشاره به اجرای طرح های ترافیکی برای روان سازی تردد خودروها در شهر قزوین، افزود:در این راستا خط شمالی تقاطع غیر هم سطح امام رضا (ع) به بهره برداری رسید و تا اواخر هفته جاری خط جنوبی این تقاطع نیز زیر بار ترافیک خواهد رفت.
شهردار قزوین اضافه کرد: یکی از کارهای مهم انجام شده، بهره مندی نواحی کم برخوردار و منفصل شهری از برنامه های شاد و تفریحی نوروزی است و در این راستا تمامی نواحی مورد نظر در دستور کار اجرایی برنامه ها و جشنواره های نوروزی قرار گرفته اند.
وی در ادامه به همکاری و همراهی این مجموعه با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه ها و اهداف در نظر گرفته شده تنها در راستای رسیدن به هدف مشترک، یعنی معرفی این منطقه از کشور به عنوان یک استان گردشگری است.
8054*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.