به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در ستاد سرمایه گذاری استان قزوین افزود: برخی از شرکت های خارجی در حوزه کنترل قیمت با مشکلاتی از سوی تعزیرات و سازمان صنعت‌، معدن و تجارت مواجه شده اند که باید حل چنین مسایلی در راستای حمایت از سرمایه گذاران خارجی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی در این خصوص به مشکل شرکت خارجی بل روزانه در قزوین اشاره کرد و افزود: بنابر اعلام این شرکت تولید پنیر با قیمت هشت هزار تومان امکان پذیر نبوده و خواستار افزایش قیمت تا 11 هزار تومان بوده که پرونده مربوط به این موضوع توسط تعزیرات در دست پیگیری است.
این مسئول خاطرنشان کرد: لازم است که اداره کل تعزیرات از بررسی این پرونده تا اطلاع ثانوی خودداری کند تا مکاتبات لازم با تعزیرات کشور انجام شود.
حبیبی ادامه داد: شرکت های خارجی در کشورهای مختلف قیمت گذاری های متفاوتی با کیفیت متنوع عرضه می کنند و موضوعاتی مانند قیمت گذاری و کنترل قیمت برای آنها مفهومی ندارد.
این مسئول تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید ابتدا به دنبال حمایت از تولید باشد و سپس کنترل قیمت را پیگیری کند تا زمینه حمایت از سرمایه گذاری خارجی افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: در مسایل اقتصادی اولویت نخست ما باید حمایت از تولید داخلی و سپس جذب سرمایه گذار باشد.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.