به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: با تکمیل این واحدها شاهد ایجاد 20 هزار فرصت شغلی جدید خواهیم بود.
وی در ادامه خطاب به مدیران عامل بانک ها گفت: مدیران بانک ها باید ابلاغیه های مهم و موثر در خصوص تسهیلات را به آگاهی دستگاه ها برسانند تا سرمایه گذاران و صنعتگران استان امکان بهره مندی از آنها را داشته باشند.
حبیبی با اشاره به واحدها و طرح های تولیدی که پرداخت تسهیلات رونق تولید به آنها مصوب شده است،افزود: اگر متقاضی دریافت تسهیلات در این بخش پیگیری ضعیفی دارد باید با اطلاع رسانی به سازمان صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاروزی در خصوص کنار گذاشتن آن و جایگزین کردن متقاضیان بعدی اقدام کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روند اعطای تسهیلات رونق تولید به متقاضیان از سوی بانک ملت کند است و امیدوارم با تشکیل کارگروه های اعتباری به این موضوع شتاب بخشیده شود چون که این بانک از نظر اعتباری رتبه بالایی دارد.
حبیبی در پایان گفت: باید اعطای تسهیلات به هتل بغدادی و نوروزی که برای تکمیل طرح خود اقدام کرده اند تسریع شود و هیچ بهانه ای در این خصوص قابل قبول نیست.
یک هزار و 432 واحد و طرح تولیدی استان در بخش های صنعت و کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید متقاضی هستند.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.