به گزارش ایرنا،علی پرزحمت روز شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور استاندار قزوین برگزار شد، افزود: از استان تاکنون 317 واحد و طرح برای دریافت تسهیلات سرمایه ثابت و یک هزار و هفتاد واحد و طرح برای دریافت سرمایه در گردش متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید هستند و در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه این طرح ها و واحدها مربوط به بخش های صنعت و کشاورزی هستند،اضافه کرد: در سال جاری 142 فقره تسهیلات با اعتبار یک هزار و 180میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده و رتبه استان در بخش پرداخت دوم بوده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین با اشاره به عملکرد بانک های استان در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدها و طرح های ثبت نام کرده در سامانه بهین یاب، اضافه کرد: بانک های تجارت،سپه،صادرات و ملت رتبه های اول تا چهارم را در استان در تعداد پذیرش متقاضیان برای تسهیلات و مبالغ پرداخت شده داشته اند.
استان قزوین با سه هزار و 600 واحد تولیدی و 16 شهرک و ناحیه صنعتی و یک شهر صنعتی جزو پنج استان مطرح کشور در بخش صنعت به شمار می رود و همچنین با 80 هزار بهره بردار بخش خصوصی نزدیک به پنج درصد محصولات کشاورزی کشور را تولید می کند.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.