به گزارش ایرنا،فریدون همتی شنبه شب در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین که در استانداری برگزار شد،افزود: واحدهای صنعتی که سال گذشته تسهیلات خود را از هر بانکی دریافت کرده اند، امسال نیز باید از همان بانک دریافت کنند و کنترل های لازم در این زمینه نیز باید صورت بگیرد.
استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه جهاد کشاورزی به تناسب منابع جذب شده از سوی بانک های خصوصی می توانند متقاضیان تسهیلات را به آنها معرفی کنند.
وی اضافه کرد: بانک های عامل استان همچنین با توجه به منابع جذب شده خود در سطح استان باید حمایت های بیشتری را از بخش های صنعت و کشاورزی به عمل آورند.
استاندار قزوین در ادامه خواستار شناسایی ظرفیت ها،امکانات،موانع و مشکلات بر سر راه بانک ها شد و افزود: با شناسایی و ارائه راهکارهای مناسب باید نسبت به تقویت یک سیستم بانکی کارآمد اقدام لازم به عمل آید.
وی در پایان یادآور شد: خوشبختانه بانک های عامل استان طی سال های گذشته عملکرد قابل قبولی، به خصوص در بخش تسهیلات بهین یاب از خود برجای گذاشته اند و امیدواریم امسال نیز شاهد تداوم این روند باشیم.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.