به گزارش ایرنا منوچهر حبیبی روز شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه باید نگاه دستگاه ها به تولید و سرمایه گذاری اصلاح شود، افزود: باید همه مدیران دستگاه های اجرایی و سرمایه گذاران مورد تکریم و احترام قرار گیرند و به عنوان جهادگران عرصه تولید به مردم معرفی شوند.
این مسئول افزود: باید درخواست های واحدهای تولیدی در دستگاه های اجرایی با سرعت بیشتری مورد رسیدگی قرار گیرد چون زمان در چرخه تولید اهمیت بسیار زیادی دارد و طولانی شدن روند بررسی درخواست ها سرمایه گذاران را دلزده خواهد کرد.
معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه عملکرد سیستم بانکی در استان قابل دفاع نیست، افزود: تعهدات بانک های استان در سال جاری برای حمایت از تولید و پرداخت تسهیلات 11 هزار میلیارد ریال بوده که تاکنون تنها 10 درصد آن معادل هزار و 50 میلیارد ریال محقق شده است.
حبیبی با تاکید بر حمایت سیستم بانکی از واحدهای تولیدی، اضافه کرد: البته تمام مشکلات واحدهای تولیدی را نمی توان به مسایل مالی مرتبط دانست ولی بخش اعظمی از مشکلات صنایع استان به کمبود سرمایه در گردش و نقدینگی باز می گردد.
وی از مدیران بانکی درخواست کرد با نگاه ویژه و با حساسیت خاصی به واحدهای تولیدی نگاه کنند و حمایت از صنایع استان را در دستور کار خود قرار دهند.
استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.