غلامرضا حقایق پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز بزرگداشت همسران و مادران شهدا افزود: مشکلات قرار گرفتن یک زن به عنوان مدیر خانواده در غیاب همسر و یا پسر و روبرویی با مشکلات اجتماعی و اقتصادی غیر قابل وصف است در حالی که مادران و همسران شهدا این مشکلات را سالهاست به جان خریده اند.
وی با تاکید بر ضرورت تکریم همیشگی خانواده معظم شهدا،گفت: دشمن تلاش دارد تا در عرصه جنگ نرم در فضای مجازی با در گیر کردن همه گروهها میزان ایستادگی و ایثار خانواده های شهدا زیر سوال برده و باعث بی تفاوتی جامعه نسبت به خانواده های شهدا در عرصه های مختلف اجتماعی گردد.
حقایق پور خاطر نشان کرد: وظیفه حراست از خون شهدا با هوشیاری دوچندان و تکریم از خانواده های آنها را باید در اولویت کار همه افراد در جامعه باشد و هیچگونه غفلتی در این خصوص از هیچ کسی مورد قبول نیست.
مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: در راستای تکریم جایگاه مادران و همسران شهدا همه خدمات درمانی آنها به صورت رایگان در همه مراکز درمانی استان انجام می شود.
یک هزار و 235 مادر و 784 همسر شهید در استان قزوین از خدمات بنیاد شهید و ایثارگران بهره مند هستند.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.