معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین گفت: طی ماه جاری، مرکز یک چهارم راهی و خانه حمایتی سالمندان در استان قزوین افتتاح و راه‌اندازی شد.

راحله جاتن در گفت‌وگو با خبرنگارایلنا در قزوین اظهار کرد: در راستای تکریم حقوق معلولان، سالمندان و بیماران روان مزمن یک مرکز خانه یک چهارم راهی ویژه بیماران روان مزمن افتتاح شد.

وی افزود: معلولان، سالمندان و بیماران روان مزمنی که در مراکز شبانه‌روزی روان مزمن اقامت داشته و به بهبودی نسبی رسیده‌اند در شهرستان البرز و با ظرفیت 10 نفر افتتاح شد .

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین استان قزوین ادامه داد: همچنین در ماه جاری، یک خانه حمایتی سالمندان با ظرفیت 10 نفر در شهرستان قزوین ویژه سالمندان راه‌اندازی و آماده به کار شد.

جاتن خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح‌ها، حمایت از سالمندان و معلولانی است که به بهبودی نسبی رسیده‌اند اما به دلیل عدم حمایت خانواده و یا بی‌سرپرست بودن امکان ترخیص آنها از مراکز شبانه‌روزی میسر نیست.

وی بیان کرد: این خانه‌ها علاوه بر ایجاد فضای امن جهت استقلال و ارتقای سطح توانمندسازی توانخواهان، گامی مهم در راستای پیشبرد رسالت سازمان در راستای توانمندسازی توانخواهان تحت پوشش محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.