علیرضا وارثی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهزیستی قزوین برای تامین بودجه جاری سازمان و مراکز تحت پوشش خود با مشکلاتی مواجه است، به همین دلیل از کارشناس بودجه حوزه حمایتی برنامه و بودجه کشور، مسئول بودجه معاونت اجتماعی بهزیستی کشور و معاون برنامه و بودجه استان قزوین برای بازدید از مراکز تحت پوشش بهزیستی استان دعوت کرد.
وی افزود: این تیم کارشناسی امروز از مراکز بازپروری و مداخله در بحران، مراکز کودکان کار ، خانه سلامت، مرکز بیماران روان بهار و موسسه فرشتگان راه آسمانی یا شیرخوارگاه حلیمه بازدید کردند.
وارثی گفت: خوشبختانه نظر این مسئولان در این بازدیدها نسبت به مراکز تحت پوشش بهزیستی استان کاملا تغییر یافت و برای تخصیص بودجه قول مساعد دادند.
این مسئول ادامه داد: سازمان بهزیستی قزوین با راه اندازی اورژانس اجتماعی و سامانه 123 گام های خوبی برای آگاه سازی مردم برداشته و هم اکنون برای حل مشکلات شهروندان نیازمند تامین بودجه و اعتبار است.
مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: 110 هزار قزوینی به همراه خانواده از خدمات سازمان در بخش های مختلف استفاده می کنند و بیش از 300 مرکز خصوصی تحت نظر بهزیستی در سطح استان فعالیت دارند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.