علیرضا وارثی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به راه اندازی میز خدمت به 2 صورت حضوری و الکترونیکی در این اداره کل، افزود: ارتقای رضایت مندی ارباب رجوع به منظور کاهش مراجعه حضوری از دیگر اهداف استقرار این میز است.
وی اضافه کرد: از هرکدام از معاونت های این اداره کل یک نفر در پشت این میز قرار گرفته و با ارائه اطلاعات دقیق و راهنمایی های لازم به مددجویان خدمات ارائه می کنند.
وارثی ادامه داد: اختیارات لازم به مسئول میز خدمت داده شده تا با ایجاد فضایی مناسب و حفظ امانت داری در کار،اطمینان مراجعان را جلب کند.
وی در ادامه به ویژگی های میز خدمت الکترونیکی اشاره کرد و گفت: این میز تحت سامانه ای الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه های ارتباطی قابل حمل هوشمند با قابلیت هایی چون اطلاع رسانی شفاف درباره هریک از خدمات ارائه شده در میز خدمت الکترونیکی، امکان اخذ درخواست خدمت از ارباب رجوع در قالب فرم های الکترونیکی و بارگذاری و ارسال الکترونیکی مدارک و مستندات مورد نیاز، انجام کلیه استعلامات و انجام فرآیند های بین دستگاهی مورد نیاز برای ارائه خدمت و قابلیت ارائه و تحویل خدمت به ارباب رجوع به صورت الکترونیکی را دارا است.
وی، مددجویان بهزیستی می توانند برای دریافت خدمات از میر الکترونیکی به نشانی http://91.98.20.42:7003 مراجعه کنند.
این مسئول افزود: میز خدمت حضوری هم برای آن دسته از خدمات که به موجب قوانین و مقررات یا شرایط خاص خدمت، امکان ارائه در میز خدمت الکترونیکی را ندارند راه اندازی شده است.
30 هزار مددجوی اصلی و 99 هزار عضو خانواده مددجویی تحت پوشش خدمات بهزیستی استان قزوین هستند.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.