به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان روز شنبه به نقل از ' مرضیه فرشاد' اعتبار این طرح ها را بیش از چهار میلیارد تومان اعلام کرد.
وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل؛ افتتاح مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد، مرکز مشاوره خدمات تخصصی و عمومی روانشناختی، مراکز توانبخشی روزانه حرفه آموزی، مرکز سالمندان، مهدکودک، طرح‌های اشتغال و مسکن مددجویی در سراسر استان اصفهان می‌باشد.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، افتتاح مرکز تامین و توسعه، 2 مرکز پشتیبانی شغلی، مرکز اعصاب و روان و کلینیک مددکاری اجتماعی را از دیگر طرح ‌های قابل افتتاح این اداره کل در دهه فجر اعلام کرد.
فرشاد یادآور شد: نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک استان، بازدید از مراکز نگهداری معلولین، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران کارکنان و مددجویان، تجدید میثاق با امام راحل و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، استقرار اورژانس اجتماعی و ارائه خدمات تخصصی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، برپایی نمایشگاه توانمندی مددجویان و ارائه خدمات رایگان به عموم را از برنامه های فرهنگی بهزیستی در دهه فجر بیان کرد.
هم اینک حدود 300 هزار نفر در استان اصفهان از خدمات مختلف بهزیستی بهره می برند و این آمار غیر از افرادی است که تحت پوشش این مجموعه قرار ندارند، اما از خدمات آموزشی و مشاوره این سازمان استفاده می کنند.
همچنین در این خطه بیش از 450 هزار سالمند بالای 60 سال نیز بطور مستقیم و غیر مستقیم از خدمات سازمان بهزیستی برخوردارند.
6020 / 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.