هادی درزی رامندی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این تعدادی از عکاسان خبری استان در میزگرد خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) حضور یافته و خواستار فعال سازی این کمیته شده بودند.
وی اضافه کرد: به دنبال این موضوع، درخواست عکاسان خبری استان در جلسه امروز هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین مطرح شد و مورد تایید اعضای خانه مطبوعات قرار گرفت.
مدیر خانه مطبوعات استان قزوین افزود: در این راستا به زودی جلسه هم اندیشی هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین با عکاسان خبری استان برگزار شده و به دنبال آن مسئول کمیته عکاسان استان با رای گیری از عکاسان حاضر انتخاب و معرفی خواهد شد.
درزی رامندی اضافه کرد: فراخوان حضور عکاسان خبری استان در جلسه هم اندیشی نیز به زودی منتشر خواهد شد.
وی افزود: حضور در جلسات خانه مطبوعات بدون حق رای دهی، طرح و پیگیری مطالبات و خواسته های عکاسان خبری استان و رایزنی برای حل مشکلات این قشر از جمله وظایف مسئول این کمیته خواهد بود.
این مسئول با اشاره به دیگر برنامه های خانه مطبوعات استان افزود: نشست هم اندیشی مدیران مسئول نشریات و خبرنگاران استان با هیات مدیره خانه مطبوعات از دیگر برنامه های خانه مطبوعات استان است که با هدف هم افزایی و تعامل برای حل مشکلات اصحاب رسانه استان برگزار خواهند شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.