معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از برگزاری جلسه ارتقای ایمنی و ترافیک محورهای مواصلاتی شهرستان تاکستان با حضور معاون دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و دیگر مسئولان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جبار قهاری معاون این اداره کل با اعلام این خبر گفت: این جلسه با حضور مخبر معاون دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، بخشدار مرکزی شهرستان تاکستان، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تاکستان، رییس راه و شهرسازی شهرستان تاکستان، فرمانده پلیس راه محور آزادراه قزوین-زنجان، مسئول عملیات پلیس راه استان، رییس اداره ایمنی و ترافیک، رئیس هلال احمر شهرستان تاکستان، و نماینده دفتر فنی فرمانداری تاکستان با موضوع ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان تاکستان برگزار شد.

قهاری در خصوص موارد و موضوعات مطرح شده در این جلسه بیان داشت: بررسی عملکرد اداره ایمنی و ترافیک در حوزه ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌ها، ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت سوار و همچینین بررسی نقاط پرحادثه شهرستان تاکستان از موضوعات مورد طرح و بررسی در این جلسه بود.

قهاری عنوان کرد: اعضای این جلسه بازدیدی نیز از اجرای ایمن سازی فیزیکی طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌ها داشتند.

وی در پایان افزود: حاضرین در این جلسه با حضور در محورهای مواصلاتی شهرستان تاکستان از نقاط پرحادثه این شهرستان بازدید کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.