به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصراله بیگلری در همایش موتور سیکلت سوران قانونمند افزود: استان قزوین به واسطه قرارگرفتن در مسیر ارتباطی بیش از 11 استان کشور همواره دارای حجم تردد بالایی از انواع وسایل نقلیه است و همچنین به دلیل برخورداری از شرایط ویژه جغرافیایی و وجود دشتها و مزارع حاصلخیز ، از دیرباز صنعت کشاورزی و دامپروری در این استان از رونق بالایی برخوردار بوده است.
وی ادامه داد: همین موهبات موجب شده تا افراد روستایی و محلی همواره به منظور رسیدگی به مزارع و باغ ها اقدام به تردد در جاده های استان کرده که عمده اینگونه تردد ها نیز با موتور سیکلت انجام می شود.
سرهنگ بیگلری بیان داشت: با هماهنگی و پیگیری های به عمل آمده در سال جاری ، بیش از یکهزار کلاه ایمنی از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهیه شده که برابر برنامه جامع تدوین شده و براساس اولویت های اعلامی پلیس راه استان در چندین مرحله و در قالب همایش های ارتقای ایمنی راکبان موتور سیکلت در بین روستاهای هدف به صورت رایگان توزیع شود.
وی اضافه کرد: در اولین مرحله این همایش ها، به 100 نفر از راکبان موتور سیکلت ، کلاه ایمنی رایگان اهدا شد.
رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار داشت: رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی ضامن سلامتی مردم دراستفاده از وسایط نقلیه است و امیدواریم شهروندان با رعایت نکات ایمنی و نهادینه کردن فرهنگ ترافیک ، به استقرار نظم وامنیت و سلامت جامعه کمک بیشتری کنند.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.