سرهنگ سعید اسماعیلی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با آغاز عزیمت زائران اربعین حسینی به کربلا، شاهد ترافیک نیمه سنگین به ویژه عصر و شب هنگام در جاده های این استان هستیم.
وی اضافه کرد: تردد شب هنگام زائران مخاطراتی را به همراه دارد چراکه موقع تاریکی هوا، دید رانندگان کاهش یافته و احتمال خواب آلودگی نیز زیاد است.
جانشین پلیس راه استان همدان بیان کرد: زائران با استفاده بهینه از زمان، مسافرت خود را به زمان روشن بودن هوا موکول کنند.
سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه طرح ترافیکی اربعین از 28 مهر آغاز شده است، گفت: 50 نیروی کمکی در اختیار این نیرو قرار گرفته است تا به صورت 24 ساعته بتوانند امنیت ترافیکی را فراهم کند.
وی افزود: تردد زائران از مسیر رزن - همدان - کرمانشاه، آزاد راه همدان - کرمانشاه، نهاوند - سه راهی کنگاور - کرمانشاه و ملایر - بروجرد سه راهی دم سیاه به سمت کرمانشاه و مرز مهران صورت می گیرد.
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: مسیرهای ملایر و نهاوند به علت دو خطه بودن و عرض اندک جاده بسیار خطرناک بوده و هر ساله شماری از هموطنان در این مسیرها فوت کرده اند.
سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: خودروهای مرکز و جنوب کشور از مسیر نهاوند - آورزمان برای عزیمت به کربلا استفاده می کنند و سال گذشته پنج زائر در این جاده جان خود را از دست دادند.
وی تاکید کرد: احتمال بروز سوانح رانندگی رخ به رخ به ویژه هنگام بازگشت زائران اربعین حسینی بسیار زیاد است بنابراین می طلبد رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه تردد با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله برای رسیدن به مقصد، سفری ایمن را رقم بزنند.
با آغاز طرح ترافیکی اربعین، پلیس راه همدان با 124 دستگاه خودرو گشتی اقدام به برقراری امنیت جاده های برون شهری این استان می کند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.