مسعود جمیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محورهای برف گیر و کوهستانی شهرستان جیرفت باز است و تردد در این مسیرها جریان دارد.
وی تصریح کرد: رانندگان با توجه به تداوم بارش برف برای عبور از محورهای کوهستانی باید زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و از سفر غیرضروری بخصوص در شب خودداری کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای جنوب کرمان به طرح راهداری زمستانه اشاره و تصریح کرد: این طرح با همکاری راهداری، پلیس راه، مرکز فوریت های پزشکی و هلال احمر در مسیرهای جنوب کرمان در حال اجراست.
وی ادامه داد: 220 نیروی راهداری با 134 دستگاه راهداری سبک، سنگین و نیمه سنگین و هفت راهدارخانه به استقبال فصل زمستان در جاده ها رفتند.
جمیلی تصریح کرد: 170کیلومتر محورهای برفگیر اصلی و 800کیلومتر محور روستایی برفگیر در جنوب استان وجود دارد که نیروهای این اداره کل آماده خدمات رسانی در این مسیرها هستند.
وی اظهار داشت: سه عامل سرعت، سبقت و خواب آلودگی در هنگام رانندگی عامل اصلی تصادفات در محورهای ارتباطی جنوب استان است که می‌ توان با کمی صبر و دقت، این تصادفات را کاهش داد.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جنوبی را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.