فرشاد اسکندری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اولویت در برفروبی را با راه های اصلی و شریانی دانست و گفت: سال گذشته با همکاری پلیس راه محورهای کولاک گیر که تردد در آن پایین بود را به دلیل تامین امنیت جان مسافران مسدود اعلام می کردیم که امسال با تجهیزات کامل شرایط بهتری را خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 29 دستگاه ماشین آلات سنگین شامل نمک پاش، لودر، گریدر و ماشین برف خور برای برف روبی مهیا شده و دیگر در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت.
اسکندری با بیان اینکه راهداری در تمامی فصول سال به ویژه ایام زمستان به مردم خدمت رسانی می کند، یادآور شد: راهداران ری در راستای انجام عملیات برف روبی و بازگشایی راه ها در آمادگی کامل به سر می برند.
وی یادآور شد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با تمامی ظرفیت و توانایی نیروهای خود، آماده انجام عملیات برف روبی و یخ زدایی در راه های ارتباطی این شهرستان است.
رئیس راهداری ری به آمادگی راهداری این شهرستان برای اسکان مسافران در برف مانده در ایستگاه های راهداری اشاره کرد و گفت: ایستگاه های حسن آباد، واوان و نعلبندان آمادگی اسکان مسافران در برف مانده را دارد و به آنها خدمات رسانی می کند.
وی ادامه داد: اگر چه راهداران در آمادگی کامل به سر می برند و با نمک پاشی و برف روبی از مسدود شدن جاده ها جلوگیری می کنند اما مسافران هم وسایل و تجهیزات مورد نیاز را با خود همراه داشته باشند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
این شهرستان دارای 3 هزار کیلومتر راه همسنگ، 190 کیلومتر راه فرعی، 175 کیلومتر راه روستایی و 65 کیلومتر آزاد راه است.
/6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.