صادق حبیب زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر آن، هفت باب راهدارخانه ثابت برای زمستان امسال مرمت و آماده سازی و همه تجهیزات لازم از جمله سیستم گرمایشی برای اسکان موقت مسافران جاده ای و در راه مانده احتمالی فراهم شده است.
وی اضافه کرد: 12 هزار تُن مخلوط ماسه و نمک نیز برای راهداری زمستانی امسال در شهرستان ارومیه تهیه و در تمامی راهدارخانه ها توزیع و ذخیره شده است.
وی بیان کرد: 11 دستگاه گشت سیار برای اولین بار به ناوگان راهداری شهرستان ارومیه اضافه شده تا در اجرای طرح زمستانی کمک کار راهداران باشد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه گفت: توجه به اطلاعیه های سامانه 141 نقش بسیار برجسته ای در ایجاد سفر ایمن و جلوگیری از انسداد محورها و نیز آگاهی بخشی به کاربران جاده ای ایفا می کند و رانندگان باید این امر را در دستور کار خود قرار دهند.
به گزارش ایرنا، طرح راهداری زمستانی از 15 آذر تا 15 فروردین در آذربایجان غربی اجرایی می شود و 131 نفر راهدار در ارومیه آماده خدمات رسانی در این طرح مهم هستند.
بارش های زمستانی از جمله برف، از روزهای گذشته به ویژه در ارتفاعات آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه آغاز شده و طبق پیش بینی ها در روزهای آینده نیز بارش برف را شاهد خواهیم بود.
8137/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.