عبدالحسین علی اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: در حال حاضر راه ارتباطی 105 روستای ارومیه و 60 روستای سلماس بسته است.
وی اظهار کرد: علاوه بر آن 30 روستای شهرستان خوی و 15 روستای چالدران نیز در محاصره برف قرار دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: عملیات بازگشایی مسیرهای اصلی و فرعی و همچنین راه های روستایی با وجود بارش برف ادامه دارد و راهداران مشغول فعالیت در شمال و جنوب استان هستند.
علی اکبری با اشاره به وضعیت جوی جاده های استان، گفت: در حال حاضر بارش در محورهای مهاباد - بوکان، پیرانشهر - سردشت، ارومیه - نقده، نقده - پیرانشهر، ماکو - بازرگان، ارومیه - سرو، پایانه مرزی تمرچین و شهرستان چالدران ادامه دارد.
وی اظهار کرد: در محورهای ارومیه - سلماس، سلماس - خوی، ارومیه - مهاباد، ارومیه - نقده و مهاباد - سردشت نیز در سایه تلاش راهداران، تردد برقرار است.
وی به مسافران توصیه کرد تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند تا از بروز مشکلات احتمالی در مسیرهای کوهستانی و سخت گذر این استان جلوگیری شود.
به گزارش ایرنا، بارش برف از روز پنجشنبه در آذربایجان غربی آغاز شده است و با وجود گذشت حدود 48 ساعت همچنان ادامه دارد؛ در این مدت حدود 10 سانتیمتر در معابر درون شهری و افزون بر 35 سانتیمتر در ارتفاعات بارش برف گزارش شده است.
با وجود گذشت بیش از پنج هفته از زمستان، این توده بارشی نخستین برف را به صورت گسترده در سطح آذربایجان غربی به ارمغان آورده و موجب شادی مردم شده است.
8137/3072
** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.