جعفر شهامت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب طرح زمستانی یگان های امدادی و خدماتی جاده ای استان، 134 دستگاه ماشین آلات راهداری در جاده های استان فعالیت می کنند.
وی بیان کرد: همچنین در اجرای طرح زمستانی یگان های امدادی و خدماتی 345 نفر از همکاران راهداری با تمام قوا حضور فعال دارند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اظهار داشت: علاوه بر راهدارخانه ها 26 باب مجتمع خدمات رفاهی نیز در جاده های استان آماده پذیرایی از شهروندان و مسافران خواهد بود.
وی گفت: در راهدارخانه ها پشتیبابی عملیات نگهداری راه، ماشین آلات راهداری و اسکان اضطراری در کنار هلال احمر نیز ارایه می شود.
شهامت تصریح کرد: ذخایر شن و نمک در راهدارخانه ها به مقدار لازم پیش بینی شده است که با آغاز طرح زمستانی ( از دیروز 29 آذرماه) تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز در این راهدارخانه ها مستقر شده اند.
وی افزود: ماشین آلاتی از جمله انواع خودروهای سبک سواری و وانت، ماشین آلات سنگین مانند انواع لودر، بولدزر، بیل مکانیکی و کریدر، ماشین آلات نیمه سنگین شامل انواع کمپرسی، تریلی، کامیونت و سایر تجهیزات ویژه راهداری در این طرح تدارک دیده شده است.
رزمایش بزرگ طرح زمستانه استان خراسان جنوبی روز گذشته (پنجشنبه) در پلیس راه بیرجند برگزار شد.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.