به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی خراسان جنوبی روز پنجشنبه در این رزمایش که با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار شد، گفت: طرح زمستانه از امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تا 22 اسفند در جاده ها ادامه خواهد داشت.
سردار مجید شجاع ادامه داد: با توجه به موقعیت خراسان جنوبی و سفرهای درون و برون جاده ای و تردد زائران امام رضا (ع) از استان های دیگر، به یقین مسائل مهمی را پیش رو خواهیم داشت.
وی بیان کرد: همکاران سختکوش ما در مجموعه پلیس راه، پلیس راهور و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، اورژانس، هلال احمر و سایر دستگاه های مرتبط با خودروها در سال طرح های مختلفی را اجرا می کنند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با پایان طرح زمستانه در 22 اسفند، مجدد طرح نوروزی آغاز می شود و به همین ترتیب ارایه خدمات مستمر خواهد بود.
وی اظهار داشت: از مسئولان دستگاه های اجرایی استان انتظار داریم در حوزه زیرساختی جاده ها به ویژه مسیرهایی که نیاز به دوبانده شدن دارد، نهایت سعی و تلاش خود را داشته باشند.
سردار شجاع افزود: هرچند اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته اما کماکان کمبود اعتبارات و مسایلی از این دست وجود دارد که با تلاش وافر همکاران این مجموعه باید اقدامات تسریع یابد تا دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص تصادفات و تلفات جاده ای را به حداقل برسانیم.
وی یادآور شد: همه تلاش ما این است با ارایه خدمات بهتر به همراه سایر مسئولان ذیربط در طرح زمستانه و همه ایام در سطح جاده ها و شهرها حداقل تصادفات و خسارات را داشته باشیم و از جان و مال مردم مراقبت کنیم.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تاکید کرد: یکی از مهمترین عوامل تصادفات جاده ای در استان مانند سایر نقاط کشور عامل انسانی است که امید است شهروندان با رعایت قانون و مقررات به این موضوع توجه خاص داشته باشند.
11 هزار و 352 کیلومتر طول راه های آسفالت خراسان جنوبی است.
این استان مرزی با 6 استان کشور همجوار است.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.