به گزارش ایرنا جعفر شهامت روز دوشنبه در دیدار مدیران و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: 11 هزار و 352 کیلومتر طول راه های آسفالت استان است اما امروز برخی از این راه‌ها متناسب با خودروها نیست لذا باید راه‌ها ارتقا یابد.
وی با بیان اینکه ستاد تسهیل در حوزه حمل و نقل خراسان جنوبی وجود ندارد افزود: این یک نقطه ضعف است لذا باید از حداقل‌ها در این حوزه حمایت شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه میلیون و 600 تن کالا توسط شبکه حمل و نقل جاده ای استان جابه جا شده است.
وی بیان کرد: 10 هزار و 469 راننده با پنج هزار و 681 دستگاه در بخش حمل و نقل کالا و مسافر استان خراسان جنوبی فعالیت می ‌کنند.
شهامت افزود: رانندگان خراسان جنوبی 220 سرویس داوطلبانه در راستای کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی انجام دادند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی نیز با قدردانی از زحمات قشر زحمتکش رانندگان و کامیون‌ داران گفت: تاکنون 100 هزار متر مربع سنگ فرآوری شده توسط قشر بی توقع و ارزشمند راننده به کشور عراق منتقل و در عتبات مقدسه نصب شده است.
موسی جوینده با اشاره به همکاری رانندگان در اربعین حسینی افزود: این قشر بیشترین سرمایه گذاری را در اربعین حسینی انجام دادند و با 130 دستگاه تریلی و کامیون امکانات و لوازم موکب های خراسان جنوبی را با پرداخت عوارض و هزینه سوخت به عراق منتقل کردند.
وی بر توجه ویژه به مسائل و مشکلات قشر راننده تاکید کرد و گفت: این افراد سخت ترین کارها را انجام می دهند و باید امکانات به موقع حمل شود تا در بستر خدمات عمومی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا در این دیدار از 111 راننده، 23 شرکت حمل و نقل مسافر و 27 مالک خودرو که برای برگزای کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی همکاری داشتند و 130 راننده که برای عتبات عالیات مشارکت می کنند، تجلیل و قدردانی شد.
دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت 26 آذر روز ملی حمل و نقل و رانندگان انجام شد.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.