فریدالدین ایوبی بعد از ظهر یکشنبه با انتشار پیامی در فضای مجازی افزود: گزارشات زیادی از تماس های تلفنی اشخاص مبنی بر فروش سیم کارت و اهدای جوایز گوناگون همراه اول رسیده است که هیچکدام موردتایید نمی باشد ومخابرات استان به هیچ عنوان برای فروش سیم کارتهایی باشرایط ویژه و یا جوایز و قرعه کشی و ... به صورت تلفنی و یا ارسال پیامک بامشترکین تماس نمی گیرد .
ایوبی افزود : سرویسهای ویژه ای از قبیل مکالمات با تخفیف 50 درصدی و رایگان بودن آن در روزهای تعطیل ، اینترنت رایگان یکساله و ... از جمله مواردی است که افراد سودجو با عناوین مختلف و در مواردی از طریق شماره سایر اپراتورها مبادرت به فریب مردم از طریق تماس تلفنی با مشترکین نموده و به صورت نقدی وجوه مختلفی را درب منزل یا در محل کار از افراد اخذ می نمایند. این افرادحتی به نام شبکه های رادیویی اقدام به کلاهبرداری نموده و ممکن است شهروندان را به سمت دستگاههای ATM(خودپرداز)کشانده و به عناوین مختلف از آنها موجودی حساب بگیرند که تمامی این اقدامات مجرمانه بوده و منشاء کلاهبرداری است.
وی از مشترکین استان خواست در صورت مشاهده چنین مواردی ، پلیس فتا را درجریان امر قرار دهند.
مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه قزوین اعلام داشت: تنها درگاه معتبر و قانونی برای خرید سیم کارت ، مراجعه به سایت www.mci.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر فروش معتبر وپیشخوان های دولت در سراسر استان می باشد
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.