به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات قزوین فریدالدین ایوبی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: گزارشهای زیادی از تماس های تلفنی اشخاصی برای فروش سیم کارت و اهدای جوایز گوناگون همراه اول دریافت شده است که هیچکدام مورد تایید نیست.
وی گفت: مخابرات استان به هیچ عنوان برای فروش سیم کارت با شرایط ویژه یا جوایز و قرعه کشی و... از طریق تلفنی یا ارسال پیامک به مشترکان اقدام نمی کند و شهروندان باید به این گونه تماسهای تلفنی پاسخ مثبت ندهند.
ایوبی افزود: سرویس های ویژه از قبیل اینترنت رایگان یکساله،تخفیف 50 درصدی مکالمات، مکالمه رایگان در روزهای تعطیل و... از جمله مواردی هستند که افراد سودجو از راه های مختلف برای فریب مردم اقدام کرده و به صورت نقدی وجوه مختلفی را درب منزل یا در محل کار از افراد دریافت می کنند.
وی گفت: این افراد حتی به نام شبکه های رادیویی اقدام به کلاهبرداری نموده و ممکن است شهروندان را به سمت دستگاههای خودپرداز کشانده و به عناوین مختلف از آنها موجودی حساب بگیرند.
این مسئول با بیان اینکه تمامی این اقدامات مجرمانه بوده و منشا کلاهبرداری دارند افزود: از مشترکان استان درخواست می شود در صورت مشاهده چنین مواردی به سرعت پلیس فتا را درجریان امر قرار دهند.
مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه قزوین اعلام داشت: تنها درگاه معتبر و قانونی برای خرید سیم کارت سایت www.mci.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر فروش معتبر و پیشخوان های دولت در سراسر استان است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.