به گزارش ایرنا، داود محمدی شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی با شهردار، اعضای شورا و جمعی از مدیران استانی، افزود: تناسب بودجه عمرانی و جاری بسیاری از شهرداری های کشور حدود 50 درصد است که خوشبختانه در شهرداری قزوین این میزان 70 به 30 در بخش عمرانی و جاری بوده است.
وی با اشاره به ارایه خدمات قابل توجه شهرداری ها به مردم، تاکید کرد: شهرداری قزوین با ارایه خدمات مناسب در بخش فرهنگی مانند احداث فرهنگسراها، برگزاری برنامه های متنوع و شاد و نیز توزیع عادلانه امکانات و اقدام های مطلوب در حوزه ورزش و نشاط اجتماعی موفق عمل کند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: امروز باید نگاه ها به شهرداری ها تغییر یابد چرا که این بخش نهادی اثربخش بوده که باید با افزایش مسئولیت به شهرداری و شوراها به سمت دریافت ارایه خدمات بهتر و مطلوب تر از آن پیش برویم.
به گفته رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، در صورتی که خدمات مطلوب به شهروندان ارایه شود، اعتماد عمومی بیشتر می شود و این مساله بسیار حایز اهمیت است.
این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد: خواسته های مطرح شده از سوی مدیریت شهری قزوین در این نشست، تاکنون در مجلس مورد پیگیری قرار گرفته و در صورتی که دستگاه ها وظایف خود را انجام دهند، می توان به نتایج مطلوب تری نیز دست یافت.

** محدوده بافت تاریخی و فرسوده باید از هم تفکیک شوند
مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین نیز در این نشست اظهار داشت: تا زمانی که محدوده بافت تاریخی و فرسوده از یکدیگر تفکیک نشوند، نمی توان به مطالبات مردم رسیدگی کرد.
پیمان پیرمرادی در ادامه خواستار تشکیل دوباره کارگروه مدیریت شهری در استانداری شد و ادامه داد: در موضوعات کلان استانی و شهری مانند جا به جایی خطوط لوله نفت، شبکه انتقال آب و باغستان های سنتی مصوبه های کشوری دریافت شده و دستگاه های استانی باید در این زمینه براساس وظیفه خود عمل کنند.
وی اضافه کرد: لازم است تا شبکه انتقال آب شهر قزوین بازسازی شود که این امر نیز در حال پیگیری است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.