به گزارش ایرنا، داود محمدی روز شنبه در دیدار با مردم روستای رزجرد از توابع شهرستان قزوین افزود: با برخی از این پرونده های ارسال شده برخورد لازم صورت گرفته و با بخشی دیگر نیز به زودی برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به کشف انبارهای احتکار کالا اضافه کرد: باید هرچه سریعتر کالاهای کشف شده با قیمت مصوب در بازار توزیع شوند تا شاهد اثرگذاری عرضه آنها در کاهش قیمت کالاهای اساسی باشیم.
محمدی با اشاره به طرح دوفوریتی مجلس برای تامین کالاهای مورد نیاز اقشار آسیب پذیر جامعه افزود: در این طرح امکانات، ارزاق و مایحتاج ضروری برای اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه با ارز 42 هزار ریالی تامین می شود که در صورت تصویب و ابلاغ گام های بلندی برای تامین کالاهای اساسی مردم برداشته خواهد شد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حل مساله گرانی به تنهایی از عهده یک شخص یا یک دستگاه بر نمی آید خاطر نشان کرد: باید قوای مجریه، مقننه و قضائیه دست به دست هم دهند تا برای حل این مشکل کشوری که منحصر به یک استان و یک منطقه نیست اقدام شود.
رییس کمیسیون اصل 90 با اشاره به کمبود بودجه دولتی برای خدمات رسانی به روستاها اضافه کرد: تصویب هشت درصد از بودجه استان برای عمران و آبادانی روستاها توسط بنیاد مسکن و آسفالت یا سنگ فرش معابر روستاها از محل تخصیص قیر رایگان از جمله گام های اساسی مجلس شورای اسلامی برای خدمات رسانی به روستاییان بود که چهره روستاها را متحول ساخت.
محمدی با اشاره به مضایق و تنگناهای مالی دولت اضافه کرد: برای گازرسانی به روستاها و اجرای فاضلاب از بودجه دولتی استفاده نکردیم بلکه با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی یا شهرداری ها و دهیاری ها در این زمینه اقدام شد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درخواست روستاییان برای رفع مشکلات موجود با منابع طبیعی افزود: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی کمیته رفع تداخلات اراضی روستایی با منابع طبیعی تشکیل شد که در مدت کوتاه شکل گیری، مشکلات بسیاری از روستاها در این زمینه حل و فصل شد.
وی در ادامه با اشاره به درخواست های اهالی روستای رزجرد اضافه کرد: حل مشکلات منابع طبیعی و اوقاف، تامین آب، رفع مشکلات معادن و بازنگری طرح هادی این روستا از جمله درخواست های اهالی روستای رزجرد است که امیدواریم با همکاری دستگاه های مرتبط برای حل آنها اقدام کنیم.
روستای رزجرد از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین در 21 کیلومتری این شهر قرار دارد.
6101* 6104
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.