به گزارش ایرنا، برگزاری کلاس های مربی گری و آموزش اسکی، تهیه لوازم و تجهیزات مربوط به این رشته، شناسایی مناطق مستعد در استان قزوین جهت ایجاد پیست اسکی از جمله موارد طرح شده در این مجمع بود.
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین در این مجمع گفت: قزوین از ظرفیت های قابل توجهی در اسکی برخوردار است و می تواند در صورت داشتن امکانات لازم به قطب های این رشته در کشور تبدیل شود.
عباس علایی مقدم گفت: با نخستین بارش برف، شاهد استقبال پرشور مردم برای انجام بازی ها و ورزش های زمستانی هستیم و این نشان می دهد که مردم برای سلامتی و ورزش در هر زمان هزینه می کنند.
وی همچنین گفت: مسئولان فدراسیون اسکی تعامل بسیار خوبی با اداره کل ورزش و جوانان قزوین دارند و در بیشتر موارد به صورت میدانی برای پیگیری امور حاضر می شوند که امیدواریم نتیجه این همکاری راه اندازی هرچه زودتر یک پیست استاندارد و بین المللی در این استان باشد.
وی با بیان اینکه امیدواریم پیست اسکی قزوین که حوالی مرکز استان احداث شده زودتر مورد بهره برداری قرار گیرد، ادامه داد: نگاه ورزشی استاندار قزوین به رشته ای چون اسکی مساعد است و با علاقه و انگیزه ورزشکاران می توان شاهد موفقیت های روزافزونی در این رشته باشیم.
استان قزوین دارای در رشته اسکی دارای حدود 100 ورزشکار بیمه شده است.
استان قزوین دارای یک پیست اسکی در منطقه کامان و زرشک است که هنوز به بهره برداری نهایی نرسیده است.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.