به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، عبدالمحمد زاهدی روز دوشنبه در دیدار با علیرضا جهانبخش فوتبالیست ملی پوش استان و آقای گل لیگ فوتبال هلند، افزود: قهرمانان و ملی پوشان ورزشی وظایف و رسالت سنگین برعهده داشته که یکی از آنها اهتزاز پرچم کشور در میادین ورزشی است.
وی اظهار داشت: قهرمانی و شهرت در ورزش، به ویژه رشته پرطرفدار فوتبال بسیار سخت و دشوار است تا جایی که این مساله با حفظ غیرت، تقویت اراده و تعصبات ملی حاصل می گردد.
وی ادامه داد: جهانبخش به عنوان یکی از ملی پوشان ارزنده فوتبال کشور و استان توانست با توکل به خدای متعال و توسل به ائمه اطهار (ع) به موفقیت های ارزشمندی دست یابد اما حفظ این موقعیت سخت و دشوار خواهد بود.
به گفته استاندار قزوین، درخشش یک ورزشکار یا قهرمان ملی و جهانی موجب ایجاد غرور ملی در میان مردم شده که این کار بسیار ارزشمندی است.
زاهدی با بیان اینکه همواره باید جایگاه ملی پوشان و ورزشکاران خود را حفظ کنیم، افزود: گرامیداشت مقام و تکریم قهرمانان بدون شک باعث عزت ایران اسلامی و غرور ملی می شود.
در ادامه این دیدار، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گزارشی از فعالیت و عملکرد این اداره کل را در حوزه قهرمانی و حمایت از قهرمانان ملی پوش استان ارائه کرد.
حسین باجیوند رئیس هیات فوتبال استان به همراه سعید دقیقی ملی پوش سابق کشور و عضو کنونی شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این دیدار صمیمانه حضور داشتند.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.