به گزارش ایرنا، غلامرضا جعفری روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی قزوین که در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد،افزود: باید از هم اکنون مکان یابی مناسب در روستاهای درمعرض آسیب های اجتماعی برای ایجاد خانه های ورزش روستایی انجام شود تا با شاهد رشد نشاط و کاهش آسیب های اجتماعی در این نقاط باشیم.
وی ادامه داد: منابع اعتباری بسیار محدودی در این زمینه وجود دارد ولی باید به بهترین شکل از آنها برای انجام وظایف و سیاست های تعیین شده استفاده کنیم.
رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی افزود: باید از ظرفیت و توان دستگاه های مختلف نیز برای توسعه ورزش روستایی بهره برد.
جعفری ادامه داد: به بازی های بومی و محلی در سطح بین المللی نیز اقبال ویژه ای وجود دارد و در همین راستا به تازگی رییس فدراسیون ورزش های بومی و محلی قرقیزستان از نماینده ایران برای حضور در رقابت های این رشته در این کشور دعوت کرده است.
رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی همچنین گفت: باید برگزاری المپیاد خانه های ورزش روستایی در دستور کار قرار گیرد تا به تمام معنا شاهد تحقق سیاست های وزارت ورزش و جوانان در توسعه ورزش روستایی باشیم.
وی با اشاره به انتخاب رییس جدید هیات ورزش های بومی و محلی استان قزوین،افزود: انتظار داریم کادر جدید این هیات با همکاری و هم افزایی برای رشد ورزش روستایی اقدام کند.
جعفری با بیان اینکه استان قزوین ظرفیت بالایی در ورزش های روستایی و بومی و محلی دارد،افزود: قول می دهیم تمامی ظرفیت های فدراسیون را برای ارتقای ورزش های بومی و محلی استان به کار بگیریم تا این استان در ورزش روستایی به جایگاه شایسته خود دست یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این نشست گفت: از رییس جدید هیات ورزش های بومی و محلی انتظار داریم تا برنامه های خود را برای توسعه ورزش روستایی هرچه زودتر تدوین کند.
عباس علایی مقدم افزود: امروزه توسعه ورزش روستایی در کشور به صورت جدی پیگیری می شود و اعتبارات قابل توجه ای برای ایجاد نشاط اجتماعی و توسعه ورزش در سطح روستاها اختصاص یافته است.
در پایان این مجمع، مجید ابوالحسنی با رای اعضای مجمع به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات ورزش های روستایی و بومی و محلی استان قزوین انتخاب شد.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.