سید عبدالحمید احمدی روز پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران قبلی و جدید اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: رفت و آمدها در نظام مدیریتی دولت، موضوعی شناخته شده است و همه مدیران با این مقوله آشنا بوده و توجیه هستند.
وی با تاکید براینکه خدمت صادقانه و عاشقانه یک اصل مهم مدیریتی است و همه مدیرانی که عشق به خدمت دارند به حتم این اصل را سرلوحه کارشان قرار داده اند، اظهار کرد: کسانیکه که مسئولیت قبول می کنند همه داشته ها، دانش، تجربه، اندوخته و اعتبار خود را برای خدمت صادقانه و مخلصانه بکار می گیرند و این بسیار حائز اهمیت است.
احمدی افزود: تمام کسانی که خالصانه در مسئولیت ها تلاش کرده و متحمل زحمت می شوند در واقع با خداوند منان معامله می کنند و به حتم اجر این افراد در نزد خداوند محفوظ خواهد بود.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وازرت ورزش و جوانان با اشاره به حوزه ورزش و جوانان گفت: حوزه ورزش و جوانان در کل با تمام دستگاه ها و نهادها سروکار دارد و در حقیقت حوزه ای تعاملی است و به قطع و یقین کارها در این حوزه مهم و تاثیرگذار، بدون همکاری، همفکری و تعامل دستگاه ها به خوبی پیش نخواهد رفت.
احمدی افزود: حوزه ورزش با سلامت مردم و جامعه سر و کار دارد و مردم اصلی ترین مخاطب ما هستند و باید گستره خدمت رسانی به آنان را در سطوح مختلف بیشتر کرده و با همکاری، هم افزایی و بهره گیری از تمام ظرفیت ها، زمینه و شرایط لازم را برای توسعه ورزش همگانی بیش از پیش فراهم کنیم.
وی با تاکید براینکه نیازمند جامعه ای شاد و سالم هستیم و باید ورزش را به عنوان یک عنصر سلامت بخش، توسعه داد اظهار کرد: باید بگونه ای برنامه ریزی صورت گیرد تا تمام مردم تحت پوشش ورزش قرار گیرند و از این طریق بتوان به نشاط و سلامت مردم و جامعه کمک کرد چراکه آمار بیماری ها در وضعیت خوبی نیست.
احمدی با اشاره به اینکه نباید از توسعه ورزش همگانی غافل شد افزود: ورزش قهرمانی نیز موجب همبستگی ها می شود و با کسب موفقیت ها در میادین برون مرزی، می توان پرچم ایران را به اهتزاز درآورد و نام ایران و ایرانی را پرآوازه تر کرد.
وی تاکید کرد: در حوزه جوانان نیز باید به مسئولیت ها بر اساس نیازها و اولویت ها عمل کرد و انتظارات در این حوزه بسیار وسیع و گسترده است و باید شرایط اجتماعی را برای حضور جوانان مهیا کرد و در قبال آنان پاسخگو بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نیز با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان بر پایه مردم استوار است، خطاب به روئسای هیات های ورزشی است گفت: همت فعالان در هیات های ورزشی، تجلی بخش فعالیت های چشمگیر و خیره کننده ورزش است و در حقیقت همت بلند شما عزیزان باعث می شود تا شاهد بالا رفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی برون مرزی باشیم.
سید بیوک موسوی افزود: شماها با تدبیر و درایت خودتان، هیات را بگونه ای مدیریت می کنید تا مربیان بتوانند فرزندان این مرز و بوم را طوری تربیت کنند که هم صاحب کرامت های اخلاقی شوند و هم بتوانند در عرصه های مختلف خودنمایی کرده و فخرآفرین شوند.
وی با اشاره به اینکه چرا تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با این عجله صورت گرفت برای ما هم سوال برانگیز است، اظهار کرد: به حتم وزیر ورزش و جوانان، برای این کار تدبیری داشته اند و از آنجا که به تصمیمات سلطانی فر (وزیر) واقف هستیم و ایمان دارم در آئین تکریم و معارفه حاضر شدم و به حتم اگر وزارتخانه ای به غیر این بود حضور پیدا نمی کردم.
موسوی از زحمات و تلاش های 'علی جوان' تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: ایشان نیز همانند سایر مدیران، ممکن است ضعف ها، نقص ها و نارسایی هایی در کارها داشته باشند اما در اصل انسانی سالم، پاکدست و شریفی است و درطول این 11 ماه اخیر به سهم خود زحمات زیادی را در حوزه ورزش و جوانان متحمل شده است و اگر مدیران وزارت بطور خیرخواهانه، مشکلات را گوشزد می کردند چنین اتفاقی نمی افتاد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جوانان نیازمند آرامش و فضای امن و آرام هستند و باید دستگاه ها با هم فکری یکدیگر این فضا را مهیا سازند.
موسوی با تاکید براینکه نباید با تعمیم دادن برخی موضوعات به جامعه، ذهن جوانان را مشوش کرد افزود: همه وظیفه داریم دست در دست یکدیگر در ایجاد فضای امن و آرام و شرایط مطلوب، تلاش کنیم و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم و پلید ناکام بگذاریم.
وی به ناآرامی اخیر در کشور اشاره و اظهار کرد: نیروهای نظامی و امنیتی همه تلاش خود را بکار گرفتند تا این ناآرامی ها را با صبر و شکیبایی کنترل کنند و دستگیری ها به حداقل رسید و دستگیرشدگان فریب خورده نیز شامل رافت اسلامی شده و آزاد شدند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.