رضا گلمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزشگاه تختی یکی از استراتژیک ترین مجموعه های اداره کل ورزش و جوانان در شرق پایتخت بوده که نگهداری آن از اهمیت بالایی برای این نهاد برخوردار است.
وی با بیان اینکه برای نگهداری و تعمیرهای کابل سقف مجموعه تختی، پیش از این مکاتباتی با وزیر ورزش و جوانان انجام شده است،افزود: با دستور وزیر 10میلیارد تومان برای تعمیر استادیوم اختصاص یافت که شرکت تجهیز اماکن ورزشی، تعمیرات آن را تا پایان سال مالی 97(تیرماه 98) انجام خواهد داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: مشاور طرح، مراحل مطالعاتی مرمت ورزشگاه تختی را در دست اجرا دارد که پس از بررسی ها، تعمیرات آن به زودی انجام می شود.
گلمحمدی تصریح کرد: تعویض کابل های سقف ورزشگاه تختی زمانبر نیست بلکه آنچه برای ما مهم است تعمیرات آن بر اساس نقشه های موجود توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی محسوب می شود.
وی همچنین در خصوص میزان استاندارد لوکس نور (واحد سنجش شدت روشنایی) اظهار داشت: در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص افزایش میزان استاندارد برق مجموعه وجود ندارد و با تقویت پروژکتورها این اقدام شدنی است.
به گفته وی با تقویت لوکس نور تا 1200 به استاندارد کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهیم رسید.
در حال حاضر نور استاندارد ورزشگاه تختی 1000 لوکس بر ثانیه است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه تعاملاتی با بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در حال انجام است، گفت: پرونده ادعای مالکیت این نهاد ها از طریق بخش حقوق اداره کل و وزارت ورزش و جوانان در حال رسیدگی است.
وی با بیان اینکه در این خصوص زمین هایی در اختیار این نهاد ها قرار خواهند گرفت یا خیر؟ افزود: سال گذشته تهاتر بزرگی میان وزارت ورزش و ستاد اجرایی فرمان امام انجام و مشکلاتی که با این نهادها وجود داشت، به طور کامل حل شد.
به گفته وی اماکنی که برخی دستگاه ها ادعای مالکیتی در مجموعه ورزشی تختی داشتند با پرداخت هزینه از سوی دولت به نام وزارت ورزش انجام شد.
ورزشگاه تختی تهران پنجمین ورزشگاه بزرگ ایران با گنجایش 30 هزار و 122 نفر است که در سال 1354 ساخته شد و در حال حاضر میزبان بازی‌های خانگی نفت تهران، راه‌آهن و تیم‌های رده‌های سنی پایین ایران است.
ورزشگاه تختی مساحتی بالغ بر 100هکتار در مسیر اتوبان افسریه(شرق تهران) قرار دارد.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.