به گزارش ایرنا، بی بی عصمت سرفرازی روز یکشنبه در آیین افتتاح رسمی نخستین رویداد استارت آپ روستایی کشور که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد، تاکید کرد: سرمایه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ برخلاف سایر شرکت ها که مادی و فیزیکی هستند را نیروهای انسانی خلاق و ماهر تشکیل داده و به همین منظور در حفظ و نگهداری از این نیروها در شرکت های استارت آپی باید تلاش کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه ایده پردازان استارت آپ راه درازی را پیش رو دارند، اضافه کرد: مسئولان برنامه ریز کشور در کنار ایده ها و پیشنهادات مربوط به کسب و کار آینده روستایی (استارت آپ) در جهت رفع برخی چالش ها و موانع باید بیش از گذشته تلاش کنند.
سرفرازی، ترس از عدم موفقیت و وجود فرهنگ خطر ریسک پذیری را از جمله مشکلات بزرگ بر سر راه سرمایه گذاری در برخی مناطق، به خصوص روستاها از سوی سرمایه گذاران دانست و یادآور شد: استارت آپ می تواند با حرکت به سمت کار تیمی و رسیدن به یک نطقه مشترک تمام ضعف های موجود را برطرف کند.
به گفته وی، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور معتقد است برای شکوفایی و توسعه روستاها امروز به حضور فعالانه و مستمر ایده ها و نظرهای استارت آپ و شرکت های دانش بنیان نیازمند است.
این مسئول خطاب به حاضران نخستین رویداد کسب و کار آینده روستایی، گفت: اگرچه معتقدیم که استارت آپ در آغاز راه خود قرار دارد اما ما باید ظرفیت و توانمندی های شما را باور کنیم تا با ایجاد حس خودباوری، شما را به ادامه راه امیدوار سازیم.
نخستین رویداد کسب و کار آینده روستایی منطقه یک کشور (استارت آپ ویکند) با حضور استان های گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان و به میزانی قزوین با ارایه 150 طرح و ایده مربوط به امور روستاها در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی این شهر آغاز و تا 13 شهریورماه جاری نیز ادامه دارد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.