به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی قربانعلی سعادت روز چهارشنبه در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان افزود: تمام سعی و تلاش مدیران و مسئولان استان در جهت هموار کردن زمینه های جذب سرمایه گذار در استان است و در این راستا تمامی مدیران برای بهبود فضای کسب و کار در استان تلاش می کنند.
وی با بیان اینکه در راستای جذب سرمایه گذار خیلی از عوامل و رفتارهای سیاسی دخیل هستند، اظهار کرد: سرمایه گذاران خارجی به سختی می آیند و در برخی موارد نیز با مشاهده برخی اتفاقات و رفتارها از سرمایه گذاری پا پس می کشند.
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: 153 فرصت سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران خارجی در قالب بسته سرمایه گذاری آماده شده است .
داوود غفارپور در ادامه به مشکلات، چالش ها و تنگناهای فرآیند جذب سرمایه گذاری خارجی اشاره کرد و افزود: نبود نقشه راه سرمایه گذاری و ضعف امکانات زیرساختی از جمله این مشکلات و چالش هاست.
در ادامه این جلسه کارگاه آموزشی آشنایی با تامین مالی خارجی با هدف طرح و بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با سرمایه گذاری خارجی در استان و ارائه راهکارهای سیاسی لازم و تسهیل و هماهنگی در خصوص جذب سرمایه گذاری خارجی و تامین مالی خارجی برای سرمایه گذاری در استان برگزار شد.
2093 ** خبرنگار و انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.