به گزارش ایرنا فریبا محمدیان روز چهارشنبه در نشست با روسا و نواب هیاتهای ورزشی قزوین افزود: فدراسیون اسلامی ورزش بانوان بعد از بازی های آسیایی جاکارتا به منظور فراهم کرن زمینه رقابت ها در رنکینگ آسیا و جهانی آغاز به فعالیت می کند.
وی اضافه کرد: بانوان شناگر ایرانی همین که در جهت پایبندی به عفاف و حجاب و آموزه های دینی از رویدادهای برون مرزی اجتناب می کنند قابل تقدیر است و به همین منظور وزارت ورزش و جوانان برنامه های بین الملی را با میزبانی ایران برگزار می کند.
معاون وزیر خاطرنشان کرد: در سال گذشته در همین راستا یک رویداد بین المللی به میزبانی استان آذربایجان شرقی با حضور چند کشور برگزار شد و در دهه فجر امسال نیز یک رویداد دیگر در دستور کار است.
محمدیان در پاسخ به سئوال یکی از روسای هیات های ورزشی مبنی بر دستمزد پایین مربیان گفت:دستمزد مربیان و سایر عوامل اجرایی در هیات های ورزشی مطابق با آیین نامه مالی معاملاتی در مجمع فدراسیون ها مورد بررسی و تصویب قرار می گیرد و نیاز به قانون بالادستی ندارد بنابراین اگر در هیات، دستمزد مربی پاسخگو نیست می تواند آن را با هیات رییسه فراسیون مطرح کند.
وی اظهار داشت: منابع مالی تزریق شده به استان ها در فعالیت های استانی به درستی هزینه می شود اما نیازهای شهرستان ها برآورده نمی شود، به همین منظور در توافقی که با فدراسیون ها برای توزیع منابع مالی به عمل آمده 10 درصد ویژه ای که به هیات های ورزشی استان تخصیص می یابد انتظار می رود در شهرستان ها هم هزینه شود.
محمدیان یادآور شد: برای پست معاونت امور بانوان و دیگر پست های مورد نیاز آن تا سطح شهرستان ها 60درصد موافقت ها اخذ شده و درطرح تفصیلی وزارتخانه هم نمایندگی های مورد نیاز و هم تعیین تکلیف پست های بلاتصدی تعریف شده است.
وی با بیان اینکه مدیریت مشارکتی به طور قطع موفق تر از مدیریت انفرادی است تاکید کرد:در مدیریت امور ورزشی می توان از ظرفیت سمن ها و هیات های ورزشی استفاده کرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین درخصوص برگزاری المپیادهای ورزشی استعدادهای برتر نیز گفت:منابع مالی مورد نیاز برای این رویدادها پیش بینی شده و آیین نامه آن به زودی به استان ها ابلاغ خواهد شد.
شرکت در مراسم افتتاح طرح ملی پارگ گام و چند طرح ورزشی از دیگر برنامه های سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به قزوین بود.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.