کتاب «خطیب انقلابی» شامل اندیشه ها و خاطرات مرحوم حجت الاسلام و المسلمین اکبر حمیدزاده گیوی توسط انتشارات عروج منتشر شد.

کتاب «خطیب انقلابی» شامل اندیشه ها و خاطرات مرحوم حجت الاسلام و المسلمین اکبر حمیدزاده گیوی در 563 صفحه توسط انتشارات عروج زیر نظر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) منتشر شد.

به گزارش جماران، تهیه و تنظیم این کتاب را معاونت پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) انجام داده و چاپ اول این کتاب در شمارگان 500 نسخه توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

در مقدمه این کتاب آمده است:«آنچه پیش رو دارید، خاطرات جذاب و خواندنی حجت الاسلام و المسلمین اکبر حمیدزاده گیوی است که در چارچوب عقاید خویش و با تقلید از رهبر و مرجع خود حضرت امام خمینی(س) زندگی خویش را برای جذب و بسیج توده ها، از طریق وعظ و خطابه گذرانده و با درک زمانه و شناخت مخاطبین خود، از سنگر مسجد به همراهی کاروان انقلاب اسلامی مبادرت ورزیده است.

وی در خلال خاطرات خویش، از انس با نهج البلاغه، آشنایی با شخصیت و افکار استاد شهید مرتضی مطهری، وضعیت سینما و تئاتر پیش از انقلاب، آشنایی با دارالتبلیغ اسلامی و علت جدایی از آن، فعالیت در دیار خورشید(خراسان) و آذربایجان غربی، انجمن حجتیه، ولایت فقیه، دوران زندان، نقش بازار در انقلاب و ده ها موضوع و عنوان دیگر سخن گفته و در این میان ناگفته هایی را بر زبان رانده که خواننده در جایی دیگر ندیده و نشنیده است».

خطیب انقلابی

آدرس فروشگاه های انتشارات عروج جهت خرید حضوری

مرکزی: خیابان انقلاب، روبروی دانشگاه تهران بین 12 فروردین و فخر رازی، پاساژ ظروفچی پلاک  1296

تلفن: 66493081

شماره 1: خیابان انقلاب، زیر پل حافظ، جنب فروشگاه برک

تلفن: 66706833

همچنین آثار چاپ شده حضرت امام خمینی(س) را می توانید [ اینجا  ] ببینید.

برای خرید الکترونیکی آثار حضرت امام و منشورات مؤسسه چاپ و نشر عروج نیز می توانید به [ اینجا ] مراجعه کنید.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.