اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس چهارشنبه به نقل از رئیس اداره امور فرهنگی و هنری آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در 6 حوزه هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی، ادبی و پژوهشی و هنرهای آوایی به رقابت با یکدیگر پرداختند.
جعفر صادقی افزود: مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان همه ساله در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود که در سال تحصیلی 97-96 در مجموع بیش از 286 هزار دانش آموز دختر و پسر از سراسر استان فارس در سه مقطع تحصیلی و 59 رشته، در مرحله آموزشگاهی این مسابقات شرکت کردند.
وی همچنین گفت: با ارزیابی آثار دانش آموزان در مرحله آموزشگاه، 126 هزار اثر دانش آموزان به مرحله منطقه ای راه یافت که پس از ارزیابی آثار ارسالی، 45 هزار اثر به صورت انفرادی و گروهی به مرحله استانی راه یافتند.
رئیس اداره امور فرهنگی و هنری آموزش و پرورش فارس ادامه داد:در مرحله کشوری نیز حدود 320 اثر به عنوان آثار منتخب استانی برای بازبینی ارسال شد که پس از بازبینی و داوری این آثار 130 اثر گروهی و انفرادی برای داوری مرحله حضوری دعوت شدند.
صادقی با اشاره به درخشش دانش آموزان پسر در این مرحله از جشنواره گفت: 25 تن از دانش آموز استان فارس به صورت انفرادی و گروهی موفق به کسب رتبه اول شدند، 6 دانش آموز رتبه دوم، 4 دانش آموز رتبه سوم و 7 دانش آموز نیز رتبه چهارم را به دست آوردند.
سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان پسر سراسر کشور از 18 تا 22 مرداد ماه به میزبانی اداره کل شهرستان های تهران در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد که از استان فارس 45 دانش آموز حضور داشتند.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.