به گزارش خبرنگار ایرنا، علی رمضانی روز یکشنبه در آیین افتتاحیه پانزدهمین اردوی ملی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه مناطق مرزی کشور در سنندج اظهار داشت: اردوی ملی دانش آموزان مناطق مرزنشین کشور در سه مرحله و با حضور یک هزار 500 دانش آموز از 17 استان و 150 منطقه آموزش و پرورش برگزار می شود.
وی با بیان اینکه مرحله اول این اردو دهه دوم تیر ماه و با حضور 700 دانش آموز دختر 17 استان مرزی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، افزود: مرحله دوم نیز به میزبانی سنندج و با حضور 300 دانش آموز هشت استان مرزی در اردوگاه شهید سلیمان خاطر از امروز آغاز شده است.
مدیرکل فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: آخرین مرحله این اردوها نیز ویژه دانش آموزان استان های شرق کشور است که از 29 مرداد تا 2 شهریور با حضور 500 دانش آموز پسر در نیشابور برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این میزان سهمیه برای کشور کم است، یادآور شد: دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز کشور مسئولیت صیانت از مرزها را بر عهده دارند لذا به هر اندازه برای آنان سرمایه گذاری کنیم، باز هم کم است.
رمضانی تاکید کرد: دانش آموزان شرکت کننده در این اردوها نماینده شهر و منطقه خود هستند و می توانند فرهنگ و آداب و رسوم خود را به یکدیگر انتقال دهند بنابراین باید تلاش کنیم سهمیه اردوهای دانش آموزی را افزایش دهیم.
پانزدهمین دوره اردوی ملی دانش آموزان پسر مناطق مرزی کشور روز یکشنبه با حضور 300 نفر از دانش آموزان پسر متوسطه دوم هشت استان و 60 شهر مرزی در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج آغاز شده و تا 17 مرداد ادامه دارد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.