اسماعیل تبادار در این پیام که در پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس درج شده با یادآوری جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین اعلام کرد:انتظار می رود مردم با حضوری کوبنده تر و گسترده تر از همیشه، پیام مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.
وی ضمن دعوت مردم به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: به رغم مخالفت سازمان ملل و همه هواداران حقوق بشر با انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، کسانی که ادعای حقوق بشر و آزادی خواهی آن ها گوش فلک را کر کرده است، هیچ توجهی به حقوق انسان ها ندارند و سفارت خود را به قدس شریف منتقل کردند.
تبادار ادامه داد: این مساله ایجاب می کند راهپیمایی روز جهانی قدس امسال پرشورتر از گذشته برگزار شود و پاسخی به این تعدی و ظلم باشد.
استاندار فارس اظهارداشت: پیام امام راحل(ره) برای تعیین جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، در راستای آموزه های دینی مبنی بر یاری مظلوم و دشمنی با ظالم بوده است.
تبادار از همه مردم شریف و شجاع ایران به ویژه مردم استان فارس که جزو پیشقراولان این حرکت محسوب می شوند دعوت کرد در کنار دیگر مردم آزاده دنیا علیه ظلم و جور رژیم غاصب صهیونیستی و به طرفداری از ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.
استاندار فارس افزود: روز جهانی قدس بر اساس دستورات دینی برپا شده است و به یاری خداوند تداوم خواهد یافت.
9873/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.