به گزارش ایرنا، یوسف حسنی روز جمعه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با استفاده از پول، تهدید، توطئه و خیانت شکل گرفت و رفته رفته توانست کشورهای دنیا و قومیت ها را به سوی خود جذب کند و بعد از آن مانند غده سرطانی رشد کرد.
فرماندار نطنز گفت: این غده سرطانی که در منطقه ما روئیده است در آخرین روزهای خود قرار دارد و به حول و قوه الهی و با اتحاد مسلمانان واقعی و آزادی خواهان جهان به زودی ریشه کن خواهد شد.
وی تصریح کرد: کشورهای مرتجع، خائن و توطئه گر منطقه که تحت فرمان آل سعود جنایتکار هستند، برای مقابله با محور مقاومت که در راس آن ایران اسلامی قرار دارد، در حال عادی سازی روابط با این رژیم هستند.
حسنی خاطرنشان کرد: همه ساله در راهپیمایی روز قدس که توسط امام خمینی (ره) بنیانگذاری شده است، مسلمانان واقعی و آزادی خواهان جهان با حضور پر شور خود در جهان به رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش نشان می دهند که مقابل این رژیم می ایستند و تا نابودی آن به مسیر خود ادامه می دهند.
وی افزود: مردم شهرستان نطنز نیز به مانند مردم ایران اسلامی امروز با زبان روزه و پشت در پشت هم با حضور پرشور خود در پایتخت انرژی هسته ای ایران اسلامی نشان دادند که پیرو ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.