به گزارش خبرنگار ایرنا حجت السالام نعمت اله خدامی در خطبه های این هفته نماز جمعه در جمع مردم روزه دار اندیمشک افزود:دشمنان از تامین تجهیزات و آموزش گروههای تکفیری دریغ نمی کنند و این گروهها دست نشانده خودشان هستند.
وی اظهار کرد:امریکا در بحث برجام به تعهدات خود عمل نکرد و دیدیم که دشمنی دیرینه امریکا و هم دستانش با اعمال تحریم و تهدید همچنان ادامه دارد.
وی بیان کرد:حضور پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس قطره ای از دریای خشم و انزجار آنها نسبت به ظلم، خشونت و تروریست پروری دشمنان اسلام ناب محمدی است.
امام جمعه اندیمشک ادامه داد:شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل اعتقاد ملت ما بوده و همچنان محکم و پابرجا است و گروههای تروریست آدم کش ساخته دست صهیونیسم هستند .
حجت الاسلام خدامی گفت:ما این شعارها را از فرهنگ سید الشهدا(ع) گرفته ایم و تا نابودی رژیم صهیونیستی بر مواضع خود در حمایت از مظلومان پافشاری خواهیم کرد.
وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در صحنه راهپیمایی روز قدس گفت:رفتارهای ضد انسانی دشمن و تروریست ها مانع اعتقاد عمیق مردم به آرمان های اسلام و انقلاب نخواهد شد.
وی حضور مردم در این روز را مشت محکمی بر توطئه های مختلف دانست و افزود:مردم ما با حضور در صحنه های مختلف همچون خاری بر چشم دشمنان هستند.
وی در بخش دیگری از همه خواست برای تربیت نسل برگرفته از مبانی فرهنگی و اعتقادی همدل و همراه باشند.
امام جمعه اندیمشک در ادامه در خصوص برگزاری کنسرت های موسیقی دور از شان و جایگاه مردم شهید پرور اندیمشک در شهرستان تذکر داد.
وی با تبریک هفته قوه قضاییه ، از تلاشگران این عرصه تقدیر کرد.
7281/6002
خبرنگار:زهرا دهقان **انتشاردهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.