به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم روزه دار و ولایت مدار شهرهای سماله،صالح شهر،جنت مکان و ترکالکی امسال نیز همزمان با مردم سراسر ایران ، با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل،مرگ بر امریکا،مرگ بر استکبار خشم، انزجار و نفرت همیشگی خود از یاوه گویی رژیم غاصب اسرائیل، آمریکای خونخوار و جنایتکار و هم پیمانان آنان اعلام داشتند.
در این راهپیمایی باشکوه اقشار مختلف مردم، نظامیان، روحانیون، بازاریان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.
در پایان نیز قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس قرائت و مفاد آن با تکبیر مردم و آرزوی نابودی اسرائیل غاصب مورد تاکید قرار گرفت.
روز قدس برای تمامی مردم مسلمان جهان همواره تداعی کننده مظلومیت و مورد ظلم واقع شدن مردم بی گناه فلسطین بوده و آزادی قدس شریف آرزوی هر فلسطینی و هر مسلمان است.
امام خمینی(ره)در 16مرداد1358در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راب ه عنوان روزجهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، سماله،صالح شهر ، ترکالکی ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.
7467/6068
خبرنگار: باقرابراهیمی**انتشار:محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان: irnaahvaz@ برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.