به گزارش ایرنا استاندار بوشهر دراین پیام که نسخه ای از آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت یادآورشد: روز جهانی قدس، روز انسجام و اتحاد مسلمانان جهان است .
وی اظهار داشت: روز جهانی قدس، با حرکت انقلابی مسلمانان و راهپیمایی همگانی علیه ظلم و جور رژیم صهیونیستی، زیباترین جلوه از اتحاد مسلمانان متبلور می‌شود.
سالاری گفت:روز جهانی قدس روز اعلام انزجار و بیزاری از ظلم و ستم رژیمی است که کودک‌کشی و سایر اعمال غیرانسانی را سرلوحه کارخود قرار داده است.
استاندار بوشهر، روز قدس را روز اتحاد و انسجام تمام آزادی‌خواهان جهان دانست و تاکید کرد: مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن نشان دادن اتحاد و انسجام خود، ندای مظلومیت ستم‌دیدگان در سرزمین‌های فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانند.
وی تصریح کرد: در روز جهانی قدس اتحاد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان متجلی می‌شود.
سالاری با تاکید بر هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی وحدت بخش و دشمن شکن روز قدس افزود: از مردم همیشه در صحنه استان بوشهر دعوت می‌شود با حضور پررنگ خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار و نفرت خود از جنایتکاران و حامی‌های آنان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را نشان دهند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان ' روز جهانی قدس' نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
6047/6045** خبرنگار: موناعیدان ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.