حجت الاسلام محمد رضایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان فارس افزود: این آیین در شیراز از چهار راه پانزده خرداد (پارامونت سابق) آغاز می شود.
وی اظهار داشت: راهپیمایان در ادامه این مسیر از خیابان های لطفعلی خان زند، چهار راه پیروزی و بلوار شهید آیت الله دستغیب عبور خواهند کرد و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را سر خواهند داد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) کانون گردهمایی راهپیمایان در پایان این آیین خواهد بود.
رضایی در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به تلاش استکبار جهانی در راستای تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس اظهار داشت: این اقدام شیطانی رژیم اشغالگر قدس و آمریکا موجب وحدت بیشتر جهان اسلام علیه سلطه و اشغال فلسطین شده است.
وی ادامه داد: در مقطع کنونی، روز جهانی قدس روز تعیین کننده در فضای کنونی منطقه خاورمیانه و جهان اسلام است که بیش از پیش توجه جهان اسلام را به وحدت امت اسلامی، ضرورت عملگرایی و حرکت به سمت یکی شدن امت اسلام، رهنمون می کند و مسئولیت روسا و مردم کشورهای جهان اسلام را درباره مساله قدس و فلسطین یادآور می شود.
راهپیمایی روز جهانی قدس هر سال در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می شود.
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.