به گزارش ایرنا هادی پژوهش جهرمی، روز سه شنبه در آیین معارفه فرماندار شهرستان مرودشت افزود: مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام پس از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، پیوسته برای مقابله با توطئه های دشمنان و خنثی کردن آنها تلاش کرده اند با توجه به این حمایت و پشتیبانی، دل مردم را خالی و آنان را ناامید کردن شیوه درستی نیست.
وی بیان کرد: مدیران و مسئولان نظام باید برای برون رفت از مشکلات موجود ضمن کار و تلاش دوچندان از خود استقامت بیشتری نشان دهند.
معاون استاندار فارس ادامه داد: دشمنان انقلاب از هر طریقی در پی ضربه زدن به این کشور هستند، بنابراین مدیرانی که تا دیروز در جبهه های جنگ بودند و امروز مسئولیت بر عهده دارند باید اختلافات و دعوا های فکری و جناحی را کنار بگذارند و زیر پرچم جمهوری اسلامی در فضایی توام با وحدت و همدلی در مسیر پیشرفت نظام گام بردارند.
پژوهش جهرمی افزود: همانگونه که در دوران انقلاب هرگز به دشمنان نظام اجاره عرض اندام ندادیم امروز نیز باید مراقب باشیم که با حربه های مختلف دشمنان، کشور دچار نا امنی نشود.
پژوهش جهرمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شهرستان مرودشت از قابلیت های فراوانی در زمینه کشاورزی، صنعت وگردشگری برخوردار است و با وجود خشکسالی های متوالی، این شهرستان همچنان در تولید محصولات کشاورزی در استان فارس مقام نخست را دارد و جایگاه آن در کشور ممتاز است.
او گفت: با توجه به جاذبه های تاریخی و طبیعی موجود در شهرستان مرودشت، برای جذب هر چه بیشتر گردشگر باید زیرساخت های مناسبی در حوزه گردشگری و توریسم در این منطقه ایجاد شود.
فرماندار جدید شهرستان مرودشت هم در این آیین بیان کرد: این شهرستان با بهره مند بودن از پیشینه تاریخی طولانی و تمدنی غنی، از ظرفیت های لازم برای توسعه همه جانبه برخوردار است و این امر با همیاری و کمک همه گروه ها محقق خواهد شد.
رهام پیکری افزود: بی شک پیشرفت و پویایی هر منطقه با اتحاد و همبستگی رقم خواهد خورد.
وی، فراهم کردن زیر ساخت های توریستی و گردشگری، احیای صنایع مولد، فعال ترکردن واحدهای تولیدی نیمه تعطیل، پیگیری مطالبات مردم و کشاورزان و همچنین تامین نظم و امنیت پایدار را از مهمترین برنامه های خود در شهرستان مرودشت بیان کرد.
در ادامه این آیین، رهام پیکری که پیشتر فرماندار شهرستان ممسنی بود به عنوان فرماندار شهرستان مرودشت معرفی و از خدمات علی اکبر نجیب زاده، فرماندار پیشین این شهرستان تجلیل شد.
شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
6118
خبر: سید بهنام موسوی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.