اکبر شیخ روز سه شنبه در برنامه ای با عنوان 'ارتش و انقلاب' به مناسبت دهه فجر در مشهد افزود: این اسناد در قالب 35 هزار پرونده مربوط به دستگاههای اجرایی خراسان رضوی با موضوعات مختلف هستند که برای نگهداری دائم در آرشیو ملی ساماندهی شده اند.
وی ادامه داد: اسناد زیادی از رشادتهای ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد که اکثر آنها به این مرکز منتقل شده و امید است با همکاری فرماندهی ارتش در شمال شرق کشور بتوان این اسناد را به رشته تحریر درآورد.
جانشین قرارگاه منطقه‌‌ ای شمال شرق کشور نیروی زمینی ارتش نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب واقعی بود زیرا مردم در آن نقش اصلی را ایفا کردند. انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی و معنوی بود که در راس آن امام خمینی (ره) نقش آفرینی کردند.
سرتیپ دوم مجید زارع افزود: عوامل متعددی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند که بخش عمده این عوامل مربوط به مردم و روحانیون می شود، مردم و روحانیون بودند که به خیابان ها آمدند و علیه رژیم ستمشاهی قیام کردند.
معاون فرهنگی جتماعی شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: مهمترین بعد موفقیت نظام جمهوری اسلامی حفظ امنیت کشور بود که در این میان نقش نیروهای مسلح و ارتش بی بدیل و انکارناپذیر است.
هادی بختیاری افزود: نظام جمهوری اسلامی در برخی ابعاد موفق و در برخی موارد موفقیت زیادی نداشته اما بعضا قصورات و کاستیها آنقدر پررنگ و بیان می شود که باعث ناامیدی در جامعه می گردد. شیطان از طریق سخن گفتن موجب ایجاد فتنه در جامعه می شود و باید بسیار مراقب بود تا این سخنان منجر به ایجاد فتنه در جامعه نشود.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشار: حسین کریم زاده
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.